HEMMA!!

hihihi nu e ja hemma från skolan! Nu ska ja vänta på att maten ska bli klar sen ska ja äta sen ska jag antingen måla eller öva in några kord och vad gitarrens kroppsdelar heter.. Hehe... Bildinlämmning & Musikprov imorgon...

Här får ni en halv dagens outfit!

Diggar den tröjan rejält, Kommer från Schweiz i märket Only så den finns säkert i sverige någonstans.. hehe HIHII!

btw så får ni räkna med att jag inte kommer visa upp särskillt snygga kläder i ''Dagens Outfit'' eftersom jag e så kallblodig så klär jag på mig för att inte frysa. Jag fryser jämt tror jag, och det är inte kul!

Så idag va det den tröjan + en body
Jeans & 3 leggins under.. HIHIIHIH
nu vet ni att jag inte gillar att frysa ...
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0