Hmm... häromdags inköpen ;)

Hehe, håller inte koll på dagarna vet att det e onsdag så antagligen i måndas. Var ju hursom helst på Frölunda Torg med Anna i måndags (tror jag) så jag la ju inte upp inköpen. ;)   Ville ju kolla lite inne på New Yorker osv, men tydligen har dom inte lika snygga kläder som jag trodde. Hittade ju bara ett par jeans som va hyfsat snygga i Schweiz, men banga att köpa dom eftersom det fanns så mycket annat snyggt!
Så enligt min åsikt har New Yorker inga snygga kläder utan riktigt snygga underkläder!

Här kommer iallafall inköpen! :)

Får se om jag kommer ihåg priserna bara hehe.

75;-  gillar den korta modellen mycket mer än den långa!
Från Gina Tricot!


Från Bikbok, 75;- tror jag! Älskar ryggen så frääsit!


LOOOOOVE!


Riktigt goa spetstrosor igen! Billiga med sån sjukt härlig färg! 29;-/st på Gina Tricot!
Och hårbandet som kommer passa perfekt under hjälmen när man åker skidor ;'> 50;- från Bikbok
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0