Julavslutning!

Idag va det Julavslutning då jag & Felix var konfransiärer och berätta lite när vilka som skulle sjunga osv skulle spela. Jag spela också trummor tillsammans med Evelina på piano, Emma på gitarr & Alexandra som sjöng! Vi lyckades faktist hålla takten någorlunda, så det inte märket för tydligt.. Har ju inte direkt någon taktkänsla.. Hehe!

Men det var ett himla tjöt om vad jag skulle ha på mig igår eftersom jag köpte den där svarta lite genomskinliga skjortan på gina igår, som jag trodde skulle passa perfekt till mig snygga BH, men den va ju lite för genomsynlig så det fick bli kavaj & en klänning ja köpte i sommras :)

Blev lite wierd när ja skulle ta ''Outfit'' bilden eftersom solen lös för mycket. ;)


Antingen blev dom för ljusa, mörka och solen blev riktigt dålig, sen har jag inte bra platser att ta kort... Så jag tog utomhus istället :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0