Lägger nog av med innebandyn!

Somsagt, tränarna satsar stenhårt på innebandyn och vill säkert att vi tjejer ska bli lika bra som killarna. 95 killarna va iaf på ngn cup i falun om att se vem som är bäst som vanlig då, hehe.  men iaf så är dom en av dom åtta bästa i sverige. HELGRYMT! (y)

Men jag kommer inte orka lägga MIN energi på att få skit, känna mig dålig, eller träna upp min kondition så den blir lika bra som andras på några få veckor? Just forget it!

 Att vissa tränare favoriserar & toppar laget på matcher, OFC att dom gör! Men på träningarna att dom säger, ni gör det, ni får ta bort det och pekar ut tjejer är inte okej. Iallafall inte när man har skadat sig och bryr sig över huvud taget inte. ''om inte ni klarar av fysen behöver inte ni komma hit''  det är träningar, man är väll där för att träna liksom? Men tydligen är resultatet bara det viktigaste, så det är bättre att sluta komma fortfarande ha seg kondition på innebandy matcher osv.
Men om jag inte ska komma på fysen kan jag ju slippa gå på den andra träningen då vi tränar innebandy eftersom det finns andra som är mycket bättreän vad jag är? Om inte jag är lika bra som dom andra behöver ju inte jag komma.

Aja. Lägger av pga av att vissa gör så sporten blir tråkigare. Synd att Varla IBK inte är speciellt bra för då skulle ja kunna gå där, men att åka till Lindome, Sandö, Åsa som är dom andra närmare lagen kommer jag aldrig orka, speciellt inte om de ska va lika sena träningar son våra träningstider.

Fina innebandy minnen. Har ju gått i innebandy i ca 4 år.


jag år 07, Bowling med innebandy laget!


&coola josseposse ♥


&Jonna


År 08. Tror vi hade vunnit vår sista seriematch då killarna i P95 tacka osv lr ngt för vi låg 1a le 2a i Hallandsserien :)


&Warbergslägret!


& Göteborgscupen 09


;'>


Fina bilder från fairplay cup i våras.


&När små 97or snodde min keps från sandö.. hihi hela laget kollar ju på :O aja fairplay i jkpg ♥


Där är den fränaste bilden av alla! Aja hur som helst vi kom 2a av ca 20 lag :) om inte mer.. hehe


Fin bild från Gothia Cup när vi åkte ut mot åsa i kvarts semifinalen ;'>


många klubbor :O :O :O


&Gothia invigningen

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0