Snabbfix!

problemproblemproblem! Har ju ett Case i skolan om terrorism och i svenskan att läsa en bok... lånade 2 böcker och dom skulle tydligen in för ett tag sen, ena boken har jag och andra boken har C som tydligen e på hockeycup flera mil härifrån! Usch vilken jobbig situation, ska se om om bortförklaring funkar eller om jag ska bli skyldig dom 1 000 kr? isf tänker jag be skolan ta på sig den skulden!

Aja in och fixa till det här sen drar man till Matilda och är barnvakt hos hennes lillebror *suck*   Dagen blev ju verkligen inte som jag tänkt mig!



&en del av dagens outfit! Kläderna från mellandagsrean...


PUSS! shit nu måste ja skynda mig till bussen!

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0