Svaren på frågestunden!


Från: Nadja
Hur länge har du bloggat?
Svar: Sedan September 2009, men det har gått i perioder då jag varit jätte aktiv till att ja inte bloggar ett dugg :)

Från: JNY ©
1. Vem är du? beskriv dig själv med 3 ord.
2. Vad är ditt drömyrke?
3. Tror du på ett liv efter döden?

1. Glad, Spraillig&Rolig :)
2. Vet faktist inte, men pluggar för att kunna bli advokat :)
3. När jag va liten trodde jag det, nu har jag ingen aning faktist.

Från: Ella
Vad är din favoriträtt? :)
Jag har flera, en Schweizisk maträtt som heter Rösti och en Italiensk maträtt som är Pasta Salmone.

Från: Stina
1. Har du några hobbys?
2. Vilka är dina favoritfilmer?
3. Varit utomlands och vart var du sist?
4. Är du rädd för något?
5. Bästa / sämsta köp du någonsin gjort?
1. Japp, jag spelar innebandy fast funderar på att sluta av personliga skäl. Annars att vara med vänner :)
2. Svår fråga eftersom jag kollar ofta på film och har inte direkt någon favorit, men Miss March är alltid en film jag kommer älska!
3. Haha ja! Åker utomlands varje år, sist var jag i Schweiz på höstlovet, har vart i London, Turkiet & Schweiz i år, älskar verkligen att vara utomlands.
4. Mina fobier är väll som vanligt spindlar, ormar och äckliga djur. Annars är en stor rädsla att bli lämnad ensam.. :O
5. Bästa: Är nog min onepiece faktist, eftersom jag har på mig den jämt hemma älskar den verkligen, annars är väll antagligen mina tunikor hihi (a)
Sämsta: vet jag faktist inte eftersom det ja köper andvänder jag, även om jag kanske inte gör det längre men då jag gjorde det är väll det. Annars får det väll bli Bobby's balsam som verkligen suger! Hehe

Från: Jozefine
Är jag cool?
Ja du är coolast, ingen är lika cool som du!

Från: Jozefine
Gillar du att städa ditt rum?
Haha nej verkligen inte, det är därför det är så stökit i mitt rum oftast, men ibland kan jag vara på städhumör och städa :) Annars e jag ju tvungen till att städa iaf varannan vecka när våran städerska kommer ;'>

Från: Jozefine
Varför härmar du mig????? :S :S :S
För att du är den coolaste jag vet och vill vara lika cool!

Från: eemmapeemma
Gud vilken fin header!
Hihi tack :D jag är själv väldigt nöjd med den (a)

Från: Anonym
Oskuld?
Ingen komentar,

Från: Anonym
Fin blogg :)
Taackar!

Från: J.Axner
Vad vill du bli för sorts advokat?
Ingen aning faktist, men advokat vill jag bli, funderar på försvarsadvokat eftersom dom har högre lön än vanliga advokater + att det blir mer utmaning ;)

Från: Sharon
Vad har du gjort idag?
Varit i skolan, bildinlämmning, musikprov och musikuppspelning några andra lektioner och just nu pluggar jag hemma, eller inte nu för nu bloggar jag ju hehe :)

Från: Hannah
Har du varit utomlands nångång? vart?
om nej, så vart skulle du vilja resa?:)
Ja, jag har varit utomlands många gånger, sist ja räkna hade jag varit i 20 olika länder, och jag har ju vart i vissa länder flera gånger som spanien. Har ju vart i landet och på flera olika öar.
Har som mål i livet att vara i minst 50 länder innan jag dör och jag ska besöka Hawaii, Australien, Nya Zeeland, Kina & USA :)

Från: Isobel Jensen
1. Gillar du varmchoklad haha?
2. Varför började du att blogga?
1. HIHIHIHI jag älskar varm choklad, dricker det varje dag till frukost.
2. Jag börja blogga för min vän Greta blogga och har för mig att hon övertala mig att skaffa blogg, så det blev den här :)

Från: Malin
Gör du designer? :)
Haha nej faktist inte, har har heller inte funderat på att göra eftersom jag inte är såpass bra så det tar lite tid för mig :) Men min kära lilla vän Jozefine ska väll antagligen börja göra designer senare så du kan kika in på hennes blogg. :)

Från: Majah
Favorit affär, märke ?
På sommaren är det nog Gina Tricot eftersom dom får rätt fula kläder på vintern, annars är det rätt blandat :) Favorit märke är nog St. Tropez och Lisa Sandahl

Från: Ellohel
1. vilka bloggar följer du?
2. varför skapade du en blogg?
3. vilket är ditt favoritplagg du äger?
5. hur gammal är du?
6. märkte du att jag hoppade över fråga 4?
7. vad gör du på fritiden?
8. har du pojkvän?
9. läser du
http://ellohell.blogg.se?
10. gillar du snön?
11. pepparkakor eller lussebullar?
12. brukar du dekorera julgranen?
13. firar du jul hemma i år? eller utomlands?
14. har du spotify?
1. Följer mina kompisars Josefine & Greta mest faktist och läser då och då Kissies & Isabelle Strömmings blogg ;'>
2. För jag blev nog övertalad till det sen börja ja tycka det va roligt så ja fortsatte med bloggandet :)
3. Tror det är min onepiece som jag andvänder hemma eller hos myskvällar med kompisar, annars mina tunikor eller någon go tjocktröja på vintern :)
5. Jag är 15 fyller 16 den 17onde April
6. HAHHAHA ja det märkte jag ;'>
7. Jag pluggar eftersom jag satsar på skolan, och tränar innebandy & umgås med vänner.
8. Nej hade för ca en månad sen. Men får väll se om det händer något snart ;) Saknar känslan av att vara kär :(
9. Nej faktist inte eftersom ja inte följer särskillt många bloggar.
10. HATAR snö, tycker den ska finnas på julafton och nyår endast, sen uppe vid fjällbackar då man åker skidor är den bra att den finns, hehe (y)
11. Pepperkakor!
12. Oftast :)
13. Jag firar jul hemma, och brukar oftast göra det :)
14. Klart, vem har inte spotify? :)

Från: Ganni jetuhulla
Hur kom det sig att du ville starta en blogg? :)
Hur många läsare har du om dagen typ?
btw, fett fin blogg :D
Kolla svaren längre upp :)
Det är olika, har väll mellan 200 om dagen nu och innan när jag var väldigt aktiv hade jag väll ca 700 läsare, varierar ju :)
Hihi TACK :D

Från: Linnea
Har du en onepice på dig i ditt "osminkade" inlägg ovanför detta? ;)
Yes, det har jag :) Om du fortsätter följa min blogg lär du väll se den flera gånger när jag bloggar hemma (y)

Från Sandra
Diggar din blogg :)
Och här kommer min fråga: Var är du ifrån?
Härligt :) Jag kommer från Vietnam, är adopterad och flytta hit till sverige när jag var 6 månader :)

Från Sevvi
Älskar din header!:D <3
Faavvo blogg?
Hehe tack! Jozefine, Lipsys, Isabelles, Kissies!

Från: Felicia
Varför började du blogga? ;)
Svar finns längre upp :)

Från: Linda
Har du några idoler? Isf, vem/vilka? :)
Nej faktist inte, jag har inte någon speciell favorit artist, men om någon idol är det min mamma (a) Jag tycker hon äger!

Från: Erica
Vad är ditt bästa sminktips?
Vilka är dina fvoritbloggare?
Ingen aning faktist, sminka dig som du tycker är snyggt och så det ser rätt neutralt ut för det är aldrig snyggt när det bara är spackel. Ser ärligt förjävligt ut, ett tips är ju att inte lägga på rougen som Alexandra i Paradise Hotel.
Och mina favoritbloggare är svar på en fråga lite längre upp.

Från: photobytilda - foto
varför började du blogga?:)
Samma svar&fråga finns längre upp :)

Från Michela
Skit snygg tröja i din header, vart har du köpt den?:)
Tack tjejen! Jag har köpt den på Tara som finns på Kungsmässan och i Arkaden i Göteborg. Men den finns antagligen inte kvar eftersom den är såpass populär osv och det var ett tag sen jag köpte den. Men du kan ju antingen kolla på nätet, märket är från Costummer.

Från Stina
Hur blev det med din frågestund, när kommer svaren???
Haha dom kommer precis nu! :)
Kommentarer
Postat av: Olivia Nilsson

du kan nu anmäla dig till dagens blogg på min blogg! :)

2010-12-07 @ 20:44:27
URL: http://oliviadenbasta.blogg.se/
Postat av: Olivia Nilsson

du kan nu anmäla dig till dagens blogg på min blogg! :)

2010-12-07 @ 20:44:36
URL: http://oliviadenbasta.blogg.se/
Postat av: Olivia Nilsson

du kan nu anmäla dig till dagens blogg på min blogg! :)

2010-12-07 @ 20:44:37
URL: http://oliviadenbasta.blogg.se/
Postat av: Olivia Nilsson

du kan nu anmäla dig till dagens blogg på min blogg! :)

2010-12-07 @ 20:44:40
URL: http://oliviadenbasta.blogg.se/
Postat av: Olivia Nilsson

oj hahaha råkade bli 4 :p

2010-12-07 @ 20:45:07
URL: http://oliviadenbasta.blogg.se/
Postat av: J O Z E F I N E

Tack för dina svar, tycker det var vänligt av dig att svara. Blev dessutom lite glad då jag upptäckte att du tycker jag är cool, vilket alltid är trevligt att höra. Kan även påpeka att jag längtar till Torsdag OCH Fredag. Vet du varför? Ah, det hoppas jag.

PUSS

2010-12-07 @ 21:55:15
URL: http://jozefinesarah.blogg.se/
Postat av: nikolina

sv: tack ska du ha :) Jag ska nog fira julen här hemma i karlskoga, vi ska vara hos min pojkväns farmor och kolla på kalle anka och äta en massa god mat. På juldagen skulle vi sedan vara med min familj :) vi försöker kompensera varje jul så att man hinner vara med båda familjerna.



Hur ska du fira din jul iår? :) Kram

2010-12-08 @ 12:00:21
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; hahahahha ,aaaa :D

2010-12-08 @ 16:27:10
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0