Bloggare.

Tyck till om bloggarna:


Mina favoriter av Sveriges kändaste bloggare är Kenza och Kissie.

Kissie's blogg är mer underhållande och roande att läsa eftersom hon skriver atthon har kommit på alla dessa trändar som hon verkligen inte kommit på och som redan funnit innan henne.

Kenza's blogg är inte lika underhållande som Kissies, men läser jag för hon är verkligen sjukt söt tjej, med grymt snygga kläder, har tjejen ens gjort någon modemiss nån gång ?

Dessie's blogg är lite lik Kissies, fast hon och Kissie är inte lika wannabe varandra längre som förut, kommer med nästan likadana inlägg...  Men underhållande och hon är dessutom väldigt söt ur´tan smink :)
Det är både roligt att de bilder nu när hon lägger ut bilder eftersom pea ska stängas ner så sparar hon massa bilder från hennes fjortistider.

Foki's blogg är faktist rolig fast inte särskilt underhållande eftersom det mesta utav det hon lägger upp är saker som är konstiga .. eller roliga ideer som faktist finns i världen, förutom att det känns så onaturligt ... (aa
Typ dom dära träden .. ni som läser hennes blogg ;)
Aja, hennes blogg följar jag inte men kollar in imellanåt :)

Paow's blogg är lite lik Dessies blogg förutom att hon skriver att hon står upp för vad hon tycker & säger mer och det är ju en bra fördel :) Men att hon inte är en fjortisbloggare som provocerar vet jag inte om jag kan hålla med om. Hennes blogg kollar jag inte ofta alls , men när dessie skriver något om henneeftersom dom är bästa vänner så kollar jag hennes blogg.

Blondin Bella's blogg är faktist väldigt tråkig, och hennes blogg läser jag inte alls, knappt att jag tittar in i den en gång i månaden, hon är väldigt ung men leker typ 30+ jag tror mer att hennes blogg är riktad till dom som är äldre. Men hon är rolig att lyssna på på NRJ på mornarna ibland när hon är hos Knappen&Hakim.

Gaybloggen, Amir är en störtskön kille och rolig men hans blogg läser jag inte ofta heller, verkar lite tråkig och jag får ändå tillträckligt fakta om han av Kissie eftersom dom umgås regelbundet.
Killbloggar fallar jag heller inte för, men en Gay kompis ska jag iaf skaffa eftersom dom verkar så stört sköna!


-



Kissie undrar om det är olagligt att hon fårr morfin av en "bekant". Ja, det är olagligt att ta någon annans receptbelagda medecin. Man kan även åka dit för det. Morfin är inget hon borde ta om inte en läkare har skrivit ut ett recpt till henne att hon ska ta det. (väldigt riskabelt)

Bekanten som gett Kissie morfin är det ganska säkert att det är Amirs mormor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0