Dålig uppdatering ..

Hade tänkt blogga 2 ggr idag innan , men hann tyvärr inte .
Dåligt av mig .

Som ni vet ligger jag inte hemma & hostar ihjäl mig längre ..
Så det blir nog sämre uppdateringar ,
både för & -nackdelar !

Fördelar för mig som hinnar ha mycket roligare & träffa vänner .
& Nackdelar för er som gillar bloggen ;)

Aja .. jag är inte helt död än (a)

BUS till ansiktet. ♥   <--- (Woopsi , råka skriva fel .. BUP .. ;/)
Dove's BUP kanske inte är det bästa att andvända till ansiktet ,
men det finns ändå BUP som dagkräm . (y)


Tar den i ansiktet lite då&då ... & man märker skillnad (y)
Kommentarer
Postat av: Olivia

alice det heter bus ? hahah brun utan sol vad fan får du p:et ifrån? ;)

2010-02-08 @ 20:21:17

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0