Dumpa Honom !

Hade jag och Anna hyrt igår...

Gårkvällen blev att bussen inte stanna när jag vänta på den så jag blev helt förbannad & ficka ntingen gå till anna om jag inte ville vänta tills nästa buss kom... alltså en timma senare... & det är ju roligt när det är iskallt...

Så jag ringde Anna så fick hon komma & möta mig, vi gick & hyrde film så tog vi bussen hem till henne från VideoNytt ist.

Den bussen stanna som TUR var... var ju nära på att den inte gjorde det men aja... vi kom iaf på medan alla stirra sönder eftersom vi hade hennes hund med oss. (aa

Så vi hade myskväll kolla på film käka massa godis&popcorn .. :D

Uppdaterat: Svar JA , filmen var faktist rätt så bra, finns sämre filmer. Men DOCK lite rörig :)

Kommentarer
Postat av: elin

va filmen braa?

2010-02-16 @ 19:56:01

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0