Emmas Första RIKTIGA Innebandymatch ! :D

Skulle kolla på Emmas första RIKTIGA innebandymatch nu och hon var jätteduktig :D
Det jag kom på nu var att Emelie inte dök upp, som hon heller inte gjorde förra gången hon blev uttagen..
Det tycker jag är dålig stil, för om man inte kan komma på matcherna får man säga det till tränarna så dom kan ta ut andra ist.

Även om alla typ e sjuka i vårt lag .. men jaja ...

Peter hade ju sagt till mig i torsdas att han ville att ja skulle kolla på matchen, så det gjorde jag .. var ju tvungen till att se emmas match :D

Ist för att bara sitta & kolla fick jag stå i sekiteriatet (stavning?) & jag fick ju välja om jag skulle hålla tiden elelr skriva ...
Valde att skriva så ja inte skulle faila för mke, men ist blev jag att jag kladda as mke så man inte såg vad det stogd, så smart som jag är .. (aa

Nackdelen är ju att tränarna toppar laget även om vi ligger typ sist i serien...
(&ni .. tro inte att vi suger, för vi är bäst (aa vi spelar bara en annan serie för vi är en av dom bästa i halland som spelar, så vi spelar mot 92, 93, 94, 95or.) 



Blir en liten bild på laget, även om inte så många var med och spela där .. (aa

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0