Fettmaaaaaa ♥

Efter att jag vart på ungdomsmottagningen åkte jag till fyren skulle låna en till bok ...
Katarina Von Bredow är ju en grymt bra författare, som gör grymt bra ungdomsböcker.

Har faktist börjat läsa den sista tiden då jag varit sjuk .
Har läst:
* Som jag vill vara
* Hur kär får man bli ?
* Expert på att rodna.

Lånade boken: Bara inte du av Katarina Von Bredow.

Efter gick jag till kungsgodis & köpte massvis med godis.

Ha-Ha, seriöst jag är verkligen tjock & kommer få en putmage som står ut 1meter och jag fortsätter såhär..
Men som tur är tränar jag .. (a)
Förutom nu när jag är sjuk .. menmen ...

tränaträna så blir fettet till muskler ist.

FÖR ER SOM BANTAR!
Simon säger ju att dt är så, ;) man ska äta mke & träna mke så blir fettet till musikel om man vill bli smal, det är därför som som vill bli smalara INTE ska svälta sig själv, för då blir man bara tjockare.
Ser ni inte barnen i afrika te.x. dom har ju lite putmage, eftersom dom svälter.

Så ni som vill bli ''BIFFIGA'' ska äta fet mat, kan vara chips, donken mat, iaf med mycket fett i och sen träna, då blir fettet till muskler.

Och ni som bara vill vara smala ska äta mat med inte så mycket kallorier i och sedan träna mycket.
& dt är ju faktist sant, ;)

Så allt hänger på att träna för att få en snygg kropp ! :)

Åh .. tycker synd om dom .. ;/

Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

jag ska ha bokredovisning om en av hennes böcker på torsdag ._. gah , kill me :D <3

2010-02-09 @ 21:46:27
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0