Halvt sjuk ?

- Ett JA på detta svaret.

Jag skulle vart med på en Vollyboll turnering inom skolan idag, men eftersom jag va sjuk tyckte mamma inte att det var lämpligt & jag mådde heller inte så värst bra .

Eftersom först smsade jag med Felicia ♥ eftersom jag var ledsen över en sak osv.
& sen kunde jag bara inte sova eftersom jag börja lipa just då .. ''inte kul'' ..

& sen fick jag hostattacker så jag halvsov medan jag verkligen hosta, gång på gång & ja .. det ger ju bra sömn ? ;)

Så jag stannade hemma från skolan&vollyboll turneringen.

Aja .. ingen vollyboll för mig inte .. ;/

Lalala, denna bilder är verkligen sommrig också ..
Sommarlängtan är verkligen det jag längtar som mest efter !
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0