Internet Shopping !

Ska jag nog börja med mer när jag kommer hem , eftersom dom har fler kläder folk inte går runt med lika mycket ;)

För att jag inte kan göra det betyder det att ni inte kan göra det så här kommer tips på flera sidor som har grymt snygga kläder ! :)

Miss Bella

Mode Kungen

Bubbleroom

Asos (En engelsk hemsida)

Net a porter (Ännu en Engelsk hemsida)

Smart Girl (En dansk hemsida)

Style By Stars (En hemsida med klänningar fest/kläder)

Have 2 Have (En hemsida som bara säljer skor, riktigt snygga)


Här kommer lite bilder...


Några söta klänningar från Style by Stars.


En perfekt outfit med snygga saker jag laggt till från Net a Porter.


Massor utav snygga skor från Have2Have.


det är 3 bilder jag orkat lägga ihop massa snygga kläder/skor/accesoarer.
Resten får ni kolla upp själva & tro mig .
Det är snygga saker.
Defenetift om ni tycker det är snygga saker på dessa bilder som jag valt ut nu ! (:
Kommentarer
Postat av: aaliice.

fin blogg !

2010-02-05 @ 22:10:37
URL: http://aaliicen.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0