London, här kommer jag !

Detta är mitt sista inlägg tills onsdag, då kan ni klicka in er igen ! :)
Antingen åker jag imorgon eller på lördag natt.

Eftersom det snöar så mycket vet vi inte hur det blir med trafiken.
Mitt plan går tidigt på morgonen och jag är tvungen att gå upp vid 4.

Om då det är lika halt som det va när dom sista dagarna på Gothia var så blir det nog trubbel, så då nannar vi på ett hotell där.
Så det vet vi inget om.

Aja , jag åker iaf till London på lördag morgon , men detta är det sista inlägget .

Dessutom kommer jag att byta nr eftersom det är så många som busringer till mig och det kommer kosta korven i korvstroganof ...
Haha , jag har små lustiga uttryck ;)

Aja ha det bra & ses på tisdag ? / onsdag  ! när jag kommit hem , jag lovar er dessutom massa bilder :)

Ha det gött i kalla snöiga sverige, nu drar jag från kylan .. tror jag :)

Kommentarer
Postat av: emma

kommer skanda dej

2010-02-19 @ 10:09:31
Postat av: Anonym

ok , <3

2010-02-19 @ 10:09:57
Postat av: bella ;å

as fiin blooggg (yy

2010-02-19 @ 11:06:39
URL: http://barabellass.blogg.se/
Postat av: bella ;p

as fiin blooggg (yy

2010-02-19 @ 11:06:43
URL: http://barabellass.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0