London längtan växer stort ! ♥

Nu kan jag verkligen inte berga mig mer.
Tänker mer&mer på shopping, kläder, accesoarer m.m...
& Jag som lovat mig själv att shoppa först förän i london & sen börja med min shopping i Sverige, eftersom det finns S Ä K E R T fler, snyggare saker i london som sverige inte har !

Var verkligen tvungen att kolla om det verkligen kunde bli så bra ?
& Ohja ...


Klicka här, så kommer ni till en sida där det står om några utav Londons butiker ...



Kläder från Oasis ,
& sånna liknande kläder i flera butiker kommer det att finnas massor utan ...
Avundsjuk ? ;)

längtar växer sej störra bara ... eftersom jag inte vart i England heller :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0