Londons Inköp.

Här kommer några bilder på det jag köpte i London. (:


Kavaj från Mango.


T-Shirt från ngn konstig affär :)


I love london tröja, på en sovenir butik. Fanns överallt på hela oxford street :)


Plånbok&Armband från Primark


Solbrillor från Primark också :)


Just do it t-shirt. Från ngn sportbutik :)


Vit Tunika från Next (tror jag)


Ed Hardey keps. (kopia) haha . pruta ner från 20 pund till 10 pund i en sovenir butik.
&den andra kepsen är Los Angeles (:


Olivgrön/grå skinnjacka från Next (tror jag)


Rutig skjorta från .. ?
Jättesöt, lite lång men den ska kortas, sen ett vitt linne, skjortan uppknäppt & thights :)


Toffsar & Lösögonfransar från någon konstig affär nära hotellet :)

Där köpte även mammut den nya rosa mascaran från Maybelline.
Har redan flera annars skulle jag också köpt den eftersom den är jättebra :)
Köper den när mina mascaror är slut, fast det tar väll ett tag :)


Äntligen är den MIN !
Den har jag velat ha ett tag förutom att jag är för lat för att säga till mamma att jag vill ha den parfymen :)
Men nu när jag gått i London & även på flygplatsen så sa jag till att jag ville ha den :)

Köpt på en Parfym affär i London .. The parfume eller något liknande hette den.


Svarta jeanshorts lr ngt sånt med nitar från River Island


Nagellack & Örhängen från Primark.
Olika färger på umbro strumpor från ngn sport affär :) Söta iaf .. thihi (aa


Bikini överdel, underdelen köpte jag inte eftersom den inte va ett dugg gullig.
Rosa över & randig sedan .. såg ... ? jätteful iaf h3h3 


Väska, söt också .. från ... kommer inte ihåg :)


Köpte den tillsammans med D&G parfymen. 
Köpte den eftersom jag inte sätt den förut, & den lukta gott :D
Jättegulligt. Parfym&Body Lotion.


Sen 1 svart linne & 1 babyrosa linne & ett vitt .
Det vita är inte med på bild eftersom jag redan andvänt det och det är smutsigt.


Vita Converse .
Köpta på en ... Hip Hop sko butik, eftersom alla andra hade inte min str bara i den låga modellen.
Så -NejTack ! :)

Köpte även.
* En Färgglad tröja till Fillefjonkarn som en liten sen födelsedagspresent :) fr. Emma&Mig (:
* Svart&Vitt  baslinne linne till Emma (: 
* Vit trekvartsarmad tröja till mig.. :D Blev ingen bild eftersom den är i tvätten . redan.
* Kjol från TopShop (Blev ingen bild orka inte ta)
* KnallRosa Hunterstövlar.
(funderade på dom elelr svarta hunterstövlar med gråa blommor på) Fast blev dom rosa :D
h3h3h3
* 2 Tjocka armband , gladiator aktiga :)

Köte säkert mer, men inte vad jag kommer på just nu. Men det räcker så länge, har fått med en hel del saker :)

 
Kommentarer
Postat av: Anonym

perfymen finns i sverige hhaaha

men den lukar sjukt gott , den finns på raglady och tara och sånna affärer har själv den parfymen :)

2010-02-25 @ 23:18:50
Postat av: emma

kepsarna (LLLLL)

2010-02-26 @ 23:02:12
Postat av: Anonym

hur mycket pengar shoppade du för? måste ju ha kostat en hel del med allt detdär :P

2010-02-26 @ 23:10:48
Postat av: johanna

Du har fin stil! :)

2010-02-28 @ 23:36:40
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

gud vad snygggt!

2010-03-01 @ 12:03:48
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Li

Mycket snyggt, blev speciellt intresserad av Ed Hardyparfymen? Vad kostade den?

För jag är sugen på att köpa en i Sverige men jämför priser :)

2010-06-27 @ 23:23:43
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0