~ London ~

Vakna tidigt, då mena jag riktigt tidigt inte vid 9 eller 8 som jag brukar tycka är tidigt utan mitt i natten.
Lilla pappa var söt som körde mamma & mig till Landvette checka in och vänta.
Det tog faktist väldigt snabbt, SAS har ju skaffat ett nytt system :)

Frukost på planet & efter en stund var vi framme. Londons resetid är faktist en av dom kortaste jag flygit. 1-2 timmar.
Inte ett dugg långt :) (skillnad med vietnam,thailand,spanien,portugal osv.)

Första dagen blev iaf mest Shopping och gick halva Oxford Street eftersom jag var så nyfiken på alla kläder :)


Orka rotera. Men närmar oss London :)


Gosh , så stort det är ! :)


Testade massor utav kläder.
Men det blev att jag köpte 5 linnen, 1 tshirt, 1 trekvartströja, massa Umbro strumpor i olika färger :D:D
Tunika, Shorta i think .. and a lot of more things ;)


Madam Tousso . Var vi även på, ett musseum där man ser världskändisar i figurer och riktigt duktiga är dom :)


Davis & Victoria Beckham.


Christina Agurila (stavning efternamn?)


Jag & Madonna . (inget smink bara lite mascara)


Zac Efron i High school musical & Jag (:


Shrek är riktit söt faktist, även hans mjuka mage ... h3h3h3 !


MICHEL JACKSSON ♥

aja, nu  blir inga fler bilder från Madame Toussoe eftersom det kommer ta en evigheter att kolla igonom allt ;)


Det rengna faktist en dag väldigt mycket, men annars var det lite dugg rengn då&då bara :)
Så inte alls mycket reng om det är England :)


Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, så antingen kommer detta inlägget att uppdateras, eller så kommer det nytt :)
Eller detta kanske räcker ?
Vi säger så. Nästa inlägg blir om inköpen.
Riktigt fräcka saker .. h3h3 .

Kommentarer
Postat av: juliaaa

heeej!

snygg blogg.

kan du inte ta kort på allt du köpte? :)

puss

2010-02-24 @ 22:24:13
URL: http://bbabiii.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0