Min dag...

var att jag vakna väääldigt trött hos emma tidigt eftersom att jag sov hos henne, senare skulle hon tillbaka och kolla på någon sak på Horse Show i göteborg.
Jag åkte hem .. eller inte precis hem, till kyrkan eftersom jag hålelr på att konfirmera mig är det var en dag jag var tvungen att gå på istället.
Om jag hade fått betsämma själv hade jag faktist åkt hem och tagit en tupplur iställtet, eftersom jag var så trött.

Jag kom litee sent till gudstjänsten, sen satte jag mig hos Alice, Hanna & Maja.
Efter så åkte jag & Josefine hem till mig jag lämna mina saker, ladda mobilen & bar av oss in till till kba.


Josses & Min normala humor ;)
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

hahaha, vi är rätt normala :D

snusburk in my heaaaartt (L)

2010-02-28 @ 19:58:58
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0