My lovly T-shirt week !

Haha , jag tänker fortfarande inte bryta den även om jag är sjuk !
Så det fick bli min goa sovtröja .. (a)
Eftersom jag suttit inne hela dagen !

Min svarta Paul Franktröja som jag köpte när jag tyckte att Roling Stones tröjorna va så fräcka med deras munar, som räckte ut tungan istället . ♥


Osminkad ja, eftersom jag typ är sjuk.. (a)


Börjar tycka att ser ser bättre&bättre ut utan smink...


Aja, det är iaf lösögonfransar&mascara som räcker för min del på vardagarna. (a)
Kommentarer
Postat av: Anonym

due så söt utan smik

2010-02-09 @ 19:59:05
Postat av: Alice<3

Fiiin tröja ;) <3

2010-02-09 @ 20:00:45
URL: http://buuuusig.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej! :)

Fin blogg! :)

Hoppas att din dag har varit bra, även att du är sjuk!

Kramar!

2010-02-09 @ 21:13:23
URL: http://sarahhjohaansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha woah hör ni allihoppa, mega fjortisen börjar tycka att hon ser bättre ut när hon inte är fake HAHAHAHA shiet man föds inte med smink

2010-02-13 @ 15:28:44

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0