Praoa & Sjuk .. halvt ?

Funkar halvt bra ...
Förutom att man blir helt utmattad ...

Som ni vet har jag Prao Ons, Tors, Fre...
Jag&Olivia praoar på ett dagis som vi gick på när vi va små...
Finns 3 Avdelningar som är uppdelade i olika färger.. Gula, Gröna, Blåa..

Själv gick jag i den Gröna & praoar där.
Olivia gick dessutom också i den Gröna & vi bästa vänner redan som små.. (a)
förutom att det tydligen blev för mycket om båda praoa där .. så hon praoa i den blå..

Aja ... blev inte så mycket prat med henne förutom precis när vi började ...
Hade lovat henne att försöka komma .. & d et gjorde jag .. (a)

Förutom att jag typ kom som sjuk ...

HOSTMEDECIN smakar lakris ;o
- That's sick !

Någon som håller med mig ?
Varför inte göra om smaken tilll jordgubb/hallon . den skulle gillas bättre då (y)

Aja .. ni vet ju att jag var hemme igår & kom hem efter första lektonen i måndas pga att jag mår dåligt ..
Gör fortfarande..

Blev ju utmattad eftersom jag va tvungen att läsa sagor för barnen & alla typ klängde på mig ?

- Tycker synd om Josefine som praoa på den gula avdelningen för några veckor sedan ..
Där va det 2 H Y P E R A K T I V A småtjejer som hade allt full igång redanmorgonen kännde jag.
Det skulle jag absolut INTE orka med .. men hon verka göra det (a)

Aja ..
& En stum liten viktor som 'laga pannkakor' 24/7 O.o

+ att jag va tvungen att bygge upp en snögrotta på rasten med barnen & putta på dom hela tiden när dom gungade ...

Jag verkligen känner mig utmattad .. typ springa&hoppa runt bland småbarn när man precis varit sjuk & är halvt dt fortfarande (a)

Wihooooooooo (h)



En Viktor som lagat mat ... ? (L)




Dagisbarn är verkligen FÖR söta , men grymt efterblivna (a)
Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHHA jag fick också putta på dom när dom gungade hela tiden :o

+ att 4 barn kom springande mot mig med snöbollar i handen och kastade :( det var elakt, dom va onda! (6) <3

2010-02-03 @ 20:16:58
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0