Snön blev dissad ...

Aja .. Vi skippa att leka i snön .. (a)
För Anna skulle ändå bli upphämtad om ca 30 minuter för hon ska tävla .. (a)
Så jaa .. får väll se hur det går (:
Lycka till till Anna iaf . (:

Får väll fortsätta att blogga imellanåt & jobba ikapp massa skolarbete jag missat denna vecka ,, även fast jag bara hade prao .. menmen ...
Att plugga x-tra mke skadar ändå inte .. iaf inte om man ska ha bra betyg ;)

Kommer några bilder senare,  från imorse som jag inte hann ladda upp för jag hade så bråttom till konformationen ...
Som ni vet är jag S Ä M S T på att hålla tider även hur jag än försöker .. ;/

Kommentarer
Postat av: emelie

snön är ändå besvärlig, skön blogg du har!

Vad ska hon tävla om din vän Anna? =D

2010-02-07 @ 18:54:05
URL: http://busemeliiiie.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0