Sommarlängtan !

szezselözsööäröäfg fjmj     är verkligen vad jag tycker om vintern & speciellt snön...
Längsta vintern & Kallaste ... & USCH ! vad jag hatar kyla ...

Det var ju verkligen, verkligen längesen jag hade en sånhära långvarig förskylning om man nu säger så ...
Hostar precis nästan hela tiden.

Bara EN VECKA kvar tills jag åker bort från SVERIGE & bort från ALL SNÖ !

Mammac kompis bor ju själv i England, & så va det peligoner .. elle rnått liknande som har börjat att växa, så england har ingen snö, & det har redan eller kommer redan börja blomma snaart .

& det är iaf inte minusgrader & det kommer verkligen bli så grymt skönt när jag drar ifrån iskalla sverige.

Här kommer dessutom några goa bilder från i sommras.

 & En låt, som verkligen får mig att tänka på sommaren.

Bilderna visar verkligen STORA minnen från Sommaren 09 , även om dom inte visar mycket så har jag vart med om mke .. Tror inte ens jag vart med om så mke . gråt, glädje, minnen, avundsjuka, ''planer'', som Sommaren 09.














Sommaren 09 ♥
Kommentarer
Postat av: Mukta Sundin

awe så söt du är gumman! verkligen en jätte fin blogg också!

2010-02-12 @ 19:51:33
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: greta

en av bilderna är ifrån midsommar, så mysigt var det. jag kommer ihåg hur det sög när jag skulle sjunga för dem andra glömde va, sjöng fel och tog min replik, hahaha!



midsommar får vi fira tkr jag<3

2010-02-12 @ 20:04:06
URL: http://lipsys.blogg.se/
Postat av: J O Z E F I N E

HAHHAHAHHAHAHAH sista bilden :D våra dagar å liseberg glöms aldrig (L)

2010-02-12 @ 23:35:48
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0