Sover hos Anna inatt !

Hello sweetys .

Sover hos Anna inatt & detta blir förmodligen mitt sista blogginlägg för idag om jag inte bloggar hos henne.
För nu ska jag springa iväg till bussen .

& Nu hoppas jag verkligen inte att Simon ringer och väcker mig kl 10 imorgon som han gjorde idag.
Simon om du läser detta ... JÄVLAS INTE !

Aja iaf , Anna har som tur ingen tidig träning imorgon och då blir det Sovmorgon , fyfan vad gött ..
Jag verkligen älskar att sova, även om jag gjort det nästan hela veckan & förra veckan då jag varit sjuk.
& Även mina sovmornar .. (aa

&även svar till Anonym som undrar var anna tävlar i.
- Anna tränar&tävlar i konståkning !

Gammal bild på mig&Anna från i Höstas. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som ett monster du behöver inte smik du e söt utan gumman

2010-02-13 @ 20:52:59

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0