Stan med mamma ! ♥

Följde med min lilla mamma till Göteborg för hon skulle lämna tillbaka en bok på ''pedagogen''
&
fortsatte att kolla i stan.
Vi båda har bestämmt att inte köpa ngt förän vi kommit till London så det blev inte mycket köp.

Kolla runt i massor av affärer i Nordstan, Arkaden, & Innestan ? om man säger så .. Aja .. runt Grandpassagen & Buttrics däromkring iaf.

Vi gick in i en affär som jag ville gå tillbaka och kolla om dom fortfarande hade kvar ett par skor som var söta men alldelles försmå för mig, affären ligger nästan brevid Fiourucci mittemot SF bio.
jätteroligt att se hur dom betedde sig sist mot Anna och mig.

- Åh gud vilka söta klackar , gosch vad billiga dom är också ...
*Kollar str. 35 ..*  Ajdå ..
( Ursäkta mig har ni dessa skor i str 37 ? )
- Nej, tyvärr men dom finns i svart.
- Okej men nejtack.


*Påväg ut*
- Skulle ni inte ha skorna ?
- Nej tyvärr dom var försmå.
- Okej ? Men ni kan köpa dom ändå.
- Det är ganska lungt faktist.
- Så ni vill inte ha dom ?
- Jo, om dom finns i str 37
- Nej det har vi inte.

Jag & Mamma gick in i samma butik, fortfarande lite .. smålustiga men inte lika mycket ;)
Tjejen går och visar oss en tunika som hon säger är Nolita, och den är lika fin .

Tunikan ser inte alls ut som Nolita, & det va heller inte särskillt snyggt.

Jag köpte iaf:


Stävlar med fransar på. Perfekt till våren .. & kanske hösten ? (aa
Om det håller i sig med att det fortfarande är inne mad fransar .


Väst från Vero Moda.
Lång framifrin & kort bakifrån. Riktigt fräck faktist :)

Jeans kjol från VILA.
Lite lång, men det går att klippa av eller vika upp (:


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0