Svar på frågorna !

Svaren kommer dagen efter nu , eftersom att blogg.se krångla.
Jag kunde flrst inte publicera inlägget så jag kopiera det & skulle logga ut&sedan in igen, men då gick det inte att logga in.
Så det höll på så hela kvällen.

Aja svaren kmr iaf :)

Ansikte:
allt för att få läsare, nu fick du en... Mig, hej
- Ha-Ha ursäkta ? Jag har flerän en läsare

Jennifer
snygg blogg<33
- Tack du :)

Carro
Vilken söt blogg du har!
Vad är det bästa med att blogga? Kram

- Tack, jagvet inte direkt vad som är det bästa med att blogga, men jag bloggar för att jag tycker att det är roligt

Greta öberg:
Hur kan du vara så söt ? =)
- För att du är mycket sötare sötnos <3

Anonym:
Har du någonsin härmat någons inlägg? När var senast? :D bra blogg btw

- Ja faktist, senast var väll när jag inte kom på något att skriva kolla igenom lite bloggar på någon random person och tog hennes ide, men jag har aldrig direkt kopierat av ett inlägg. Och bara gjort så 1-2 ggr. & Inlägget var inte direkt särskilt stort.

~leyla:
hur många läsare har du typ varje dag? :D
sjuktfin blogg !<3

- Hur många läsare jag har ? det varierar faktist från dag till dag, och just nu vet jag inte . men jag har ca 104 läsare genomsnittligt per dag (:

Anonym:
vilken är din favorit klädaffär? :)

- det är olika, har handlat en hel del på gina tricot, lindex, & hm, men ska köpa kläder på lite mer ovanligare affärer eftersom jag inte tycker det är lika roligt att gå runt med kläder som jag ser att flera människor runt omkring mig har.

E L I N ~bästaste
1, var kommer du ifrån?
2, har du gjort din header själv?
3, oskuld?
4, vilka bloggar följer du?
5, hur ser din dröm kille ut

-        1 Jag är född i Vietnam om det är det du syftar på J
-        2 Jag har delvis gjort min header, men Christoffer hjälpte mig med den eftersom han är rätt så duktig i Photo Shop, så han gjorde väll den på en halvtimma
-        3 den frågan skippar jag.
-        4 Jag följer Kissies, Dessies, Kenzas dagligen, men läser även Foki, Baby Senorita, BelleOfSweden i jämna mellanrum. (
Lipsys, Victoria, Alice&Veronica, Josefine, Emma) är några bloggar som jag läser ofta som är mina vänners.

Emma
var köper du alla dina kläder ?
dom e sjukt snygga :)
- Jag köpar mina kläder bl.a. Melrose, Tara, Raglady, Gina Tricot, HM, Lindex, Cubus, osv.

Malin:
haha, oj förlåt men du hade 0 kommentarer. Jag kan ju passa på att ställa en fråga. eller klockan är fem över nio, men jag gör det ändå.
vågar du titta in på min blogg?
-         haha jaa du eftersom det stogd att jag har 0 komenterar betyder det inte att jag godkännt alla kommentarer än & ja varför skulle jag inte våga titta in på din blogg ?

Lina:
Är du adopterad?

-         Ja jag är adopterad från Vietnam (:

Alex:
Vad vill du bli när du är lika gammal som mig ? (19år)
-         Vad jag vill bli vet jag faktist inte, men jag tror jag skulle ha flyttat hemmifrån delat lägenhet med en nära vän till mig och kanske jobbat på ett cafe / klädaffär tills jag fått pengar som jag sparat så jag kan resa jorden runt .. (aa

Emmaaaaa:
alice jag har en sak att säga dej !
jag har ingen fråga, för vet du ? jag vet allt om lille dej :D(L)
-         emma… jag har ett svar på din sak som du ville säga till mig.
Du vet inte alls allt om mig … hhhah a.. men allt intressant att veta vet du … Mohahahha LP :D(L)


Anonym:
vad andvänder du för
fountation:
mascara:
puder:
concealer:
läppglans/läppstift:
roge:
-         Jag andvänder inte fondation längre, men när jag andvänder fondation andvänder jag Maxfactor Second Skin fondution.

-  Jag varierar faktist eftersom just nu har jag 7 st öppnade mascaror som jag andvänder men dom jag andvänder mest är Fiberwig (den mascaran som vart med som reklam på dom flesta tjejtidningars reklam, en japansk mascara)   & den gula mascaran från Maybelline. ( the colossal volum express )

-         Loreal Paris true match , är pudret jag andvänder (:

-         concealer andvänder jag inte (:

-         läppglans andvänder jag  (superstay powergloss) eller något sånt heter det , dt e iaf 2 ändar (:

-         läppstift andvänder jag ett ljusrosa som glimmrar mke från Isadora J

-         rouge andvänder jag just nu ett som jag köpt på Zara , kommer inte ihåg vad dt heter lr så eftersom locket gått av , men dt är jättebra, annars nöjer jag mig med HMs rouge (dt bruna) passar bra till mke (:

J O Z E F I N E:
okej, nu ska jag vara snäll och ställa massa onödiga frågor. så du får massa saker att svara på, erkänn jag är snäll alice ? :D
- gillar du grodor ? <33333
- vilker är det bästa ordet du vet ?
- vilket är ditt favorit plagg ?
- vad tycker du om all fluffig snö ?
- Vilkas bloggar följer du ? (a)(a)(a)
- tycker du att jag är konstig ? :DD

HAHAHHAHAH, nej josifine, jag tycker du är en hemsk människa & du är väldigt elak också . :o
haha nej skoja sötnos du är bästbästbäst !

- jag verkligen HATAR slemmiga små hoppande grodor.
- Jag gillar orden, korv, trmpet, trumbom, makapär, apparat, sak... haha .. onormala ord man inte säger så ofta... (a) Så jag får väll börja göra dom lite mer .. alldagliga ? :D:D
- Har inte direkt ngn favorit, gillar plagg mer lr mindre, i perioder. :D
- just nu hatar jag all fluggig snö, den kan bara smälta ner så dt kan bli sommarsomamrsommar ♥
annars e det gött under jul & speciellt när man kan hoppa ner i en snöhög & rulla sig i snön efter träningarna (aa
- Kenza, Kisse, Dessie, ♥ & ibland i jämna mellanrum (NathalieSorting, BabySenorite, BelleOfSweden, GayBloggen(amir), Rahnfeldt(krillebooi), Foki :D & mina vänners :D:D
- Josefinää , du vet att jag alltid tyckat att du varit lite små konstig , men du  e en makapär jag älskar :DD


Kommentarer
Postat av: j

HAHAHAHHAHA, jag gillar mina frågor. (L)

och jag diggar dina svar också. hehehehe. :D(L)

2010-02-17 @ 13:59:39
Postat av: J O Z E F I N E

oj, :o den förra kommentaren blev cp. hann inte ens skriva i mitt namn :( men den va iaf från miiiiiiig. = JOSEFINE best i världen !

2010-02-17 @ 14:00:46
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0