Svar till Anonym, & några andra.



Svar till första Anonym.. 
som jag tror är Greta, så vet jag inte vilken parfym Ed hardey eller D&G parfymen ? :)
Ed hardey parfymen har jag inte sett i Sverige faktist och D&G parfymen vet jag finns på Kicks, men köpte den i London, eftersom jag inte har sagt till min mamma att jag velat ha den parfymen så jag isåfall skulle kunnde få pengar att köpa den :)

Svar till andra Anonym
I julas fick jag i julklapp bl.a. en resa till London & även pengar (pund) som dom hade växlat in. Jag fick 80 pund i julklapp (85 pund = 1000 kr) så har jag även min månadspeng, eftersom jag inte shoppat något i februari så hade jag sparat min månadspeng till att shoppa i London & även lite x-tra pengar.  (:

Svar till PinkieeLady.
Kanske inte direkt något jättebra svar, eller fråga eftersom jag skrev att jag verkligen är trött på snön,  och ja .. Snön har ju legat här sen i december, nästan 3 månader nu så klart man blir trött på snön&all kyla. Tror nog att många fler än mig längtar något otroligt till Sommaren :)

Svar till Pamela'
Jag redigerar mina bilder på picnik genom att ändra ljuset & så bl.a.
För att klippa bort bakgrunden i bilderna använder jag Paint & Paint.NET
& För att göra göra en cool text eller något liknande andvänder jag något program som heter ArtAndCraft
Om du syftar på min header så är det en kompis(Christoffer) som hjälpt mig med den och han andvänder Photo Shop. :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0