Svar till Anonym .

Som lämnade en komentar i inlägget, Dagens Planer.

" kan du inte lägga in massor utav sminktips / klädtips ? :) "

Svar: Jovisst kan jag det :)

Har faktist tänkt på att jag ska lägga in mer klädtips & outfits . bara att jag inte har haft tid till det.

Sminktips vet jag faktist inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag sminkar mig på ett sätt hela tiden, förutom att jag lägger på mer eller mindre lager utav sminket beroende på vart jag ska.
eller hur  mycket jag orkar. :)

Dessa är även mina 2 favoritlåtar som jag lyssnar SÖNDER på !

 Taio Cruz - Break Your Heart

 3OH!3 ft Katy Perry - Starstrukk
Kommentarer
Postat av: anonym

vafan ditt sminktips borde la vara: doppa ansiktet i en hink med smink ;)

2010-02-07 @ 11:20:17

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0