T-shirt week ! (hh'

Tänkte att denna veckan skulle jag bara ha coola t-shirts (a)
eftersom jag inte andvänder t-shirts ofta alls, knappt alls så jaa ...

& dt började med att jag ville andvända min Superman tröja,
som jag köpte i våras ...
Har inte velat andvända den så jätte mycket för det är så många fjortisar som har den , som man ser ...

& det är inte direkt ngt man vill vara ..
mjaaow mjaaouw kkisse kkaatt tieewwp lixx ? thihiihhh .. ;$$$ <3

Outfit:
Superman tröja ... (h)
& 'jeansleggins' egentligen gillar jag det inte så mycket .. men eftersom dom e lite smått coola där nere med dragkedjor så (y)

Hade dessutom håret i en toffs, som jag inte brukar ha ..
Har faktist inte håret uppsatt ofta faktist , ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vart köpte du din sumpermantröja?, jag letar nämlingen efter en.

2010-06-03 @ 22:20:27
Postat av: SANELA

vart du köpte t-shirten? :D om du kommer ihåg?

2011-03-25 @ 16:43:48
URL: http://sanelaacuskic.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0