Tillbaks till ännu kyligare Sverige.

Då var man hemma igen då, kom hem igår kväll men blev inte att jag orkade blogga eftersom att jag kom hem sent och logga snabbt in på msn och snacka med några kompisar.

Men att det skulle vara bli såhär när jag kom hem var absolut inte tänkt.
* Kallare
* Mer Snö
* Fått ställa in en dag på BSL ( lan ? )
* Skolor avstängda (så eleverna fått vara lediga)
* En Idrottshall har rasat
* En ishocky hall har rasat
( de som rasat ligger några områden utanför där jag bor. )

men det är sjukt! att det kan bli såå mycket snö.

Aja , blir svar på frågor, mer inlägg, (ikn london) senare ikväll, för nu drar jag till gymmet med emma!

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2010-02-24 @ 21:22:03
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0