Torsdag ...

S J U K T ! somna vid 4 -5 tiden och var sedan tvungen att gå 7 upp för att gå och träffa ~hemlig~...
min söta mamma körde mig in & stötta mig.

Sedan åkte jag&emma till Halmstad Simhall & plaska där en stund :)
Sjukt mycket folk i början eftersom det va en skola där sen lungna det ner sig förutom att emma skar upp halva sin tå .. Snacka om otur !
Var där i ca 6 timmar så det tog sin lilla tid & våra kallorier har vijobbat bort oss, förutom att vi käkat a lot of candy & snabbmat ...O.o

Ni som känner mig tror väll säkert att jag måste vara fet eftersom jag äter så mycket godsaker, men det är jag inte :)

Känns som att det har hänt en hel del idag fast det i själva verket inte har det ?
Aja .. min fantasi kan gå till överstyr ibland .. eller så har jag rätt :)

Vi tränade sedan eller ja .. träna&träna .. jag kolla på hala tiden & spela halva tiden eftersom jag sov 3 timmar & fortfarande väldigt förskyld, så det känndes inte så bra att överanstränga mig :)


Söt suddig bild på mig och min bäbis ! ♥
Kommentarer
Postat av: emma

min tåååå :(

jag har ett stort jävla hål i min tå :(

och ... det gör ont :(



emma (L) alice

emma (L) Eric saade :)

2010-02-19 @ 13:12:27

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0