trötter har vaknat .. (a)

Jadu ... nydag & en vanlig mogontrött alice har vaknat ...
Idag gick jag faktist upp vid 2 ist för halv 4 (a)

Blev nog lite störd at att städerskan kom upp och väckte mig för hon skulle städa ..
Fick jag gå ner & lägga mig i källaren , sov där en timma & sen skulle hon städa där med så va tvungen att gå upp till mig ign .
Gött , men inte jätte gött att sova & gå upp 3 ggr ... Vill ju sova ifred ? (a)



Kolla inte gullig kopp ? (a)

- Passar precis åt mig ! (a)
förutom att jag tar allt mer posetift :)
Kommentarer
Postat av: matilda

SV: ja de tror ja allt eftersom ja såg den :D

men inte så väldans bra ;p

2010-02-05 @ 22:38:01
URL: http://matilduuus.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0