Hiss / Diss




- Vänner som man verkligen kan lita på !
Somsagt, behöver jag säga mer ? jag älskar alla mina vänner, men vissa som jag hört mer eller mindre saker från & vissa som snackar skit och berättar hemligheter ovs.
Om jag säger något till en person i förtroende om att det inte sprids är det inte så kul att man tydligen vet att alla vet ''det'' efter några dagar .
Så .. dom som kan hålla sin mun stängd när det beövs är ett stort plus !
& det är dom jag kan prata om med nästan allt !

- Folk som vågar vara sig själva!
& även dom med egen stil.
Hur skulle det annars se ut om alla gick runt med likadana kläder osv ?
Skulle ju vara grymt tråkit, även fast man kan reta sig på andras klädstil av någon anledning, men det är ändå bara fördelen. Eftersom det är bättre med folk som står&vågar vara sig själv och inte går i mängden.

- Skånedialekten.
Precis .. Såg precis Hata Göteborg , bl.a. & har verkligen alltid älskat skånedialekten.
Så sjukt go dialekt, finns det det ens någon finare ?



- Snön !
Hur länge har inte snön legat här i Sverige ?
Sen i December lite innan jul .  Visst den enda fördelen är att det är sjukt mysigt, men just nu hatar jag verkligen snön och att få snöbollar på sig.
kljdfkldfjblisö USCH ! det är just vad jag tycker om snön och KYLAN !
Det är trots allt den som gjort att jag blivit så dålig .. nu är jag iaf på bättringsvägen :D

- Torr Hy !
Det är någonting jag aldrig har, möjligtvis ibland då&då på sommaren utav allt saltvatten ?
Men aldrig så det gjort ont. Just nu har min hy blivit jätte torr & fått smörja in mina händer 24/7 bl.a. av att jag är så torr så det gör ont. STOR diss på det!

- Skolan !
Hur trött blir man inte bara efter några dagar i skolan ?
Speciellt, proven&alla inlämmningar är på en och samma vecka, & den veckan kommer snart.
Då är man i full stress och om man inte kan eller lärt in sig det känner man sig värdelös...





Precis som vanliga varvningssidor !
Man blir medlem, varvar medlemmar skaffar poäng och får något :)
FreeStreet är en hemsida som man får poäng av att göra erbjudanden, gå in på hemsidor och värva medlemmar :)
Man får dessutom presentkort med pengar beroende på hur mycket poäng man har :)
Bli medlem ? KLICKA HÄR!

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0