Yasterday, ♥

Träffade min efterlängtade älsklings Louise !
Sjukt längesen jag var med henne & härligt va dt att komma ut lite eftersom jag suttit inne hela dag när jag varit ledig.

Träffa henne vid 8 , & skulle hyra film&köpa godis, blev chips denna gången :)
Hade dessutom funderat om vi skulle till rydet lr nt ... men banga dt .. eftersom vi inte visste om vi skulle komma in eller inte.  (aa




Filmen Prinsessa var inte en film jag rekomenderar...
Den hade en bra handling ellr budskap om man säger så ....
Asså typ att visa att alla människor har känslor & dom som e tjocka & överviktiga har det extra tufft.
Men själva filmen var inte såjätte bra, inte mycket humor .. dt kännes knappt som en film . mer som en film blandat av ngn dokumentär ...

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0