10 konstiga fiskar.

HAHAHHAHA ...
Har SO - projekt i skolan ...
& Då böev det att jag klicka in mig på en jättekonstig sida i fredas som jag & emma verkligen satt & garva sönder år i typ en timma ... ;o

Fina fiskar .. (a)


10 .Paddfisk & hittades i USA år 2005...


9 Typ liten haj .. hittades i Malaysia


8. Lumpfish väger typ 6 kg & Kineser äter sånna .. ;o
( tänk om jag bott kvar i Vietnam & typ ätit sånna tjockisar ?)
GROSE ! (:


7. Síllkung ... Typ över 11m & kan väga över 272 kg ..
tänk att en sån ¨lång porv kan väga så mke ?


6 Batman Fisk. Hittades i Havana år 2007


6. En allmänt efterbliven fisk...


4. En penisfisk (L)
HAHAHHAHAHHAHA ... okej .. dt e Anemoner (a)


3. Tjockskalle fisk ..



Ngn konstig fisk ... som typ heter Macropina - Microstoma .

oj .. dt blev bara 9 fiskar :)
Aja whatever ... orkar tyvärr inte ändra (a)
Kommentarer
Postat av: Josefine

Tjockskalle fisken va fan bäst, hahahaha såg ut som en liten ... muppad människa . & jag tkr om muppar :D (L)

2010-01-25 @ 21:22:37
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: emmaaa

HAHAHHAHAHA fan va kul det va !



men nummer 8 är fan inte en fisk... det är ett MONSTER !



HOHOOHOHO

2010-01-30 @ 12:16:41
URL: http://emmaharnstrom.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0