Aktiv Alice ..

Hello lovers . (L)
- I'm baack !

Tidig morgon ..
Mer info kmr .. men tar dt från dag ett fr Gothia ..
3-6 Januari har verkligen varit någon av dom roligaste & längtar redan till nästa år .
& Då skaskaska vi vinna ! :)

Vi kom iaf till B - Semifinal .
Inte det bästa , men jaja ...
för öva mer på åh lägga mål (a)

Kom hem för några timmar sen men har inte orkat skriva ..
förlåt .. men när jag kom hem var jag helt blå !
& då menar jag verkligen det inget krydd lr ngt , fötter, händer, läppar, bröst osv. typ helt blå ..
Har inte frysit så mke för jag vet inte .. A L D R I G !
Antingen nu eller kön till nordic , vilket var värst ?
NU . för jag fryser otroligt mke fortfarande .

Har till och med dragit fram sängen till datan så ja sitter & skriver med en stationär data brevid sänmgen , ser säkert helt sjukt ut . (a)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0