Brüno .. Jag klara göra ett tyskt ö :D

HAHAHAH . ah .. stolt för jag klara att göra ett tyskt Ö / Ü  dåra :)

Aja .. Jag&Josse skulle ut igårkväll & ta några bilder, samtidigt som vi gick upp till videonytt  & skulle hyra ngn film & köpa massa godis (:

Hyrde Brüno , eftersom ingen hade sett han & han va 'porrig' HAHHAHAHA .. efterblivet ? ;)

Aja, visade sig att när jag såg den hade jag redan sett den på tvn, fast ja tyckte den va dålig , så jag zappa vidare..
& Jag som är filmälskare .. spm typ gillar alla filmer , gillar även skräck även fast jag hatar skräck .. AHHA
u got it ;)

så va B R Ü N O  verkligen  V Ä R D E L Ö S !

jag tyckte han sög. & dom sa att han va den nya borat ,
- verkligen inte.
borat är G R Y M T  mycke roligare än Brüno.

Bög, Efterbliven, Cepestörd ..
Jag blev uttråkad :o


Så ni som är lika efterblivna som mig&josse ..
som inte sett den än .
Titta inte på den (:

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0