Gammalt inlägg från förra veckan.

Hade skrivit ett inlägg från förra veckan, men inte laddat upp det eftersom att jag själv inte kunde lägga in några bilder.

Orkar direkt inte lägga upp det eftersom det var för mycket ..
Blev iaf seg måndag, sen roligt med hemkunskap ... Synd bara att dt va sista gången.
Bakade massor .
Indelade i grupper .. Jag&Emma grupperade oss baka typ kärleksmums  lr ngt & sen negerbollar som vi käka upp hälten .. & felix det med eftersom han skulle hjälpa oss rulla dom ...
HAHAHAHA ... Jag&Emma börja garva ihäl oss eftersom han sa massa roliga/eftervlina saker samtidigt...

Efter åkte vi in till götet för att köpa nerd glasses, synd att dom va slut bara, köpte då ett par thights ist & matchande underkläder ..
Baby knall rosa .
galet snygg färg ! ;*

& resten av veckan bara rulla på ..
förutom att torsdagen hade vi slöjd på hålabäck ...
Jag&Philip skulle börja med att göra baseboll rack.
Emma visste inte vad hon skulle göra så hon gjorde som oss...

Vette fan varför vi gör det egentligen ...
HAHAHHAHAHA ... Textilslöjd palla ja inte eftersom jag redan har symaskin hemma (a)
& Träslöjd e la skoj ... ?
Aja shit happend ;)
Skoj ändå (a)
Har iaf lovat att jag ska slå felix i huvudet med mitt baseboll trä när det är klart ... (h)

Mohahhahahha .. jag känner mig riktigt snääll ;)

Sen bara det rulla på , Sov hos Emma från Fredag --> Lördag .
Va så grymt trötta så vi kolla på en tv-serie hela kvällen .
The Mentalist hette den lr ngt ...

Grymt bra iaf .
Sov till halv 2 ?
sen skulle ja upp&hoppa & fixa mig snabbt eftersom mina päron skulle hämta mig eftersom min lilla mammut hade fyllt år så vi skulle äta ute (a)


Leggeins .. (a)


& Underkläderna ..
Baby knallrosa ... så G R Y M T söta (a)
Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ha den bh vilka små bröst du har :O jag trode du hade större bröst :O :O :O

2010-01-20 @ 21:06:59
Postat av: Anonym

små bröst du har asså stor leken på bh :O :O : O

2010-01-20 @ 21:08:43

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0