GOTHIA CUP & GOTHIADISCO !

Sorry  för dålig uppdatering, va inte ens säkert att jag kunde blogga idag .
Så idag 3 Januari till Onsdag , 6 Januari kommer jag inte vara helt uppdaterad.
Sorry.
För upptagen . Upp tidigt vid 7 sen är jag i göteborg & spelar match hela dagarna ( Gothia cup )
& kommer hem sent .
Kom hem vid 10 idag.
& va tvungen att packa & massa skit.


Så fick jag reda på att det är
G O T H I A   D I S C O !
detmed .

Måndag & Tisdag ( 4 - 5 januari )
Vallahallen & Svenska Mässan.
- JA , i göteborg :)

Så om ni har tur & kollar kanske ni träffar på mig ? (a)
Aja , det är många platser man spelar på.

- Fysiken
- Lisebergshallen
- Vallhallen
m.m

 
mer info ? :)
Gå in på http://onsalainnebandy.se
klicka in på F95/96
& sen på nyheter om Gothia cup.
om innebandyn och skit. det finns en länk där.
Annars kan ni lika gärna söka på google .

Bilder om invigningen kommer & så senare . kanske inte idag lr imorgon .. men nån gång i veckan ..
sorry .. för dålig uppdatering .. (a)

men dt kmr ;*
I promise (L)

Massa K Y S S A R babes (L)

&ni som knr mig & vill ha mer information kan ju smsa .
lr ringa (a)
svarar på dt mesta :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0