Gothia Innebandy Cup - Söndag, Dag 1

Ehm .. Fick gå upp 7.00
Samling 8.30 på presse
Sen åker vi in till Lisebergshallen.
Förlorar mot Engelholm.
||
||
\/
Dusch, smink, m.m
Vandrar till Valhallen , Kollar på matcher & så ..
Äter sen kollar på
A - lagare serie match i Scandinavium.
& sen på
GOTHIA innebandy cups invigning. :D

Pågick i flera timmar.
bestomd av massa olika saker, dans, skrika, röra sej & kolla på innebandy match i slutet.
Mot Täby ( Stockholm ) & Pixbo ( Göteborg )

Pixbo fick en stor ingång som va jätte fräck, fast däremot fick inte Täby fry, så det blev att alla tyckte det va elakt så alla heja på Täby ..
Även fast dom flesta inte ens kollade på matchen utan umgiks m.m

Jag&Emma träffade Tintin (Popcorn kille)
som gick runt & sålde popcorn & chips & skit.
Jävligt törstig va ju såklart jag&emnma så det fick bli bra komentarer (a)
- Har inte du dricka ? :o
- Nej tyvärr, men det finns popcorn :D
- Men jag har redan popcorn jag är törstig.
- Jaha .. ?
- Kan inte du gå ner & hämta dricka ? :D
- Tror du att jag är en slav bara för jag är en popcorn kille ? :o
- HAHHAHAHAHHAHA , asg .. Björn Gustavsson ? :o
- & Vad tjänar jag på det.
- Jagvet inte .. ? :D

Så det blev att vi betala han 20 kr extra för han gick & hämta dricka till oss,
70 kr = Två drickor, trötta tjejer som inteorkar stå i kö lr röra sig (a)
värt :)

Förlåt men jag tar bilderna från Josefine, eftersom hon tog med sin kamera & jag med min mobil.
Så blir det dessutom bättre bilder.
Hon har även en grymt bra blogg så den borde ni checka ! :)
http://jozefine.webblogg.se/


Jag blir jagad av en galen emma&hennes pappa ;o



Påväg in till match i Lisebergs hallen.


Issa & Josse på invigningen .


Emma på invigningen .


Alice Olsson har tråkit & gör massa grimarser.
Aja .. denna bilden bjuder jag på :)


Invigning...


Invigning ...


Invigningen ... Nästan proppfullt .. (a)


Invigningen ...


Pixbo fick ah en .. fräck ingång .. & springer in ..
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0