Gothia Innebandy Cup - Tisdag, Dag 3

Jag gick upp vid 8
& Samlilng 9.30


Match i Lundbystrand 12.00
I A- Hallen
Grymt gött , inte halt lr ngt .. & stor hall (a)
förutom att dt va p i n s a m t när vi värme upp då ***** & hans kompisar ropa som fan på just mig ? ;o

efter uppvärmningen sa ja till dom att va tysta .. bra dt för då va dom tysta sen drog dom, för just alla gothia matcher verkligen S Ö G jag .. ;o

Usch .. inte roligt .. ;o
Samtidigt som jag blev utmattad skitsnabbt bara för jag typ inte åt ngn frukost skitbra .. ;o
Så spela inte det sista & jag mådde skitdåligt då med , (y)

Aja, sen duscha, sminka m.m
åka & äta.
blev buffé.
Thai, Kina, & skit sak ...
Testa Suschi för  F Ö R S T A  gången, som jag inte vågat testa innan .
Smaka konstigt men det var gott :)

Sen drog vi till Vallhallen & Kolla på när P95 i Onsala spela match mot några .
Halt men dom va grymt duktiga (:

Sen åkte vi till Lundbystrand ign & spela match i C hallen.
Där va det G R Y M T varmt,
aja vi vann iaf (:

Så morgonmatchen börja kl 9.00
så vi fick inte gå på gothia discot då heller

Tränaren sa:
- Ni som hade tänkt gå på discot får inte spela imorgon.
& dt va halva laget som skulle dit, så vad skulle dom göra med en 5.a en avbrytare & en målvakt .. ?

HA-HA inget , så dt blev att vi fick gå .. fast inte vara där så länge .. >.<

Aja , Gothia Dicsot va ju både bra&dåligt..
Sög ju .. m,en vi gjorde dt bra (a)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0