HAHA fail ? (: /Gothia dag 2.

Förlora båda matcherna idag , även fast vi va bättre ? :)

Första matchen 10:00 Vallhallen lr vafan den heter ,
aja .. den va J Ä V L I G T svår att spela i eftersom man bara halka runt där .. ;o
Så G R Y M T halt !

Sen andra matchen 17:00 i Fysiken.
När vi skulle precis gå in och lämna våra saker i salen & jag gick över sarjen gick jag men inte mitt innebandyfodral som hängde på ryggen , så dt fastna & blev att jag ramla framlänges över sarjen mitt på plan , när alla killar tacka varandra ..
Så Alice fick en absolut  E G E N applåd .. (h)
HAHHAHA .. pinsamt. Nej jag får ta & bjuda på mig själv, jag börja själv asgarva ;)
Aja förlora med 3-0 & vi va på deras sida hela tiden verkligen . (:
 Fast dom sköt bara mot mol lr ngt så josse tog inte bollen , förlåt men hon suger .. :o
hon kmr I N T E se detta hoppas jag , aja förlåt isf .. (a)

Sen fick vi nt gå på Gothia Discot för vårta tränaren (Gothia discot av tydligen bara för dom som spela, & tränaren va tvungen att köpa biljetterna. )
Så våra tränare ville inte det & massa skit ..
Orkar faktist inte berätta dt .
Så dt blev att ingen fick gå , fast jag & emma blev så grymt sura & fick sedan våran vilja igenom , med att gå & smöra sönder för andra tränare på Valhallen , som hade andra lag (a)

Gothia Discot S Ö G rakt igenom,
- 50 pers
- 163 pers
- några hundra pers.

En tränare köäpte biljetter, grymt lite folk & dt sög.

Så kvällen blev att träffa Josse&Issa på Lisebergshallen, springa runt & leta vart gothia saken var .
& kolla match, & snacka me norskar & dessutom dra massa norgevitsar för dom . :)

Norskar fattar vad Svenskar säger.
Svenskar fattar INTE ett dugg vad normännen säger.

Aja, blev inte som dt va tänkt (a)

Bilder kmr när Gothia e slut .. nu skriver jag bar alite kort om hur dt är ..
Mer fakta & skit ? :)

http://jozefine.webblogg.se/

Hon skrivwer lite kort om sitt liv & bilder från invigningen ..
hennes bilder tar jag sen så .. värd att kolla :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0