K O N F I R M A T I O N !

HA-HA !

skrattretande att man behöver gå till kyrkan typ 15 ggr ...
& då menar jag att gå på gudstjänst ... ;o

Hur kul ÄR det egentligen ? ;o

Aja ... Fick iaf gå upp vid 9 ...
Fixa mig .. äta ..
& sen iväg åh träffa Josse &Issa. som hade försovit sig .. ;)
Åkte in till Kungsbacka sen, tog en fika... några fina bilder, & pimpa våra mobilen, ;)

Blev ett par bilder eftersom hon har en System Kamera & tar sjukt snygga bilder .. ;*

Fler bilder kommer när jag får dom. :)
+ att vi hitta ett roligt härmspel på en iphone dock. :D


Ahhh .. Gudstjänst ... ;$$ <3


&Såhär det det ut när jag pratar i min snygga mobil ? ;)


Josses, Bosses Pimp ! :D


Josses, Bosses Pimp ! :D




fler B I L D E R kommer...
Kommentarer
Postat av: Josefine

så snygga asså . HAHAH .

kanske snyggaste vi någonsin sett ? (L)

2010-01-10 @ 19:45:31
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0