Katträdd ?

- Nej
- Jo
- Nej
- För vissa jo :)

Banga konfirmationen & träffa Simon :D
orka inte vara med **** för hon va typ sur&tyken & shit .. kanske jag med var .. aja hursom helst .. vi blev osams & dt e I N T E kul att umgås när man e skitsura på varandra så nejtack, jag drar (:

Aja, tog 40 minuter att gå hem till simon eftersom min jävla fot är helt handikappad så jag kan inte gå ;o
Kolla film, prata, flamsa ..
Sen kom hans katt Kalle .. jätte onormal ..
Typ klappa&kela med den .. sen börjar den plötsligt bita på mig ..
Jag håller kvar min hand & biter mig flera gånger ..
Dt gjorde inte direkt ont men D A M N so retarded cat .

Sen skulle Simon visa hur katten Kalle knarka kryddor ..
HAHHAHAHA fyfan vad jag garva dt va det roligaste ..

-  Simon drar ut lådan längst ner
- Katten börjar nosa
- Simon väljer ut några kryddor
- Katten vill inte lukta på några kryddor utan typ 'gnider' sig mot lådan ist ..

HAHHAHAHAHHAHAHA !





Sorry för dåliga bilder, men jag skyller på mobilen .
Kommentarer
Postat av: Simon

Haha<333

2010-01-07 @ 14:27:24

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0