Lollo hjärtat , (L)

Träffa louise igår, vakna  & sega lite , sen drog jag hem till lollo ...
hahah .. vi va grymt tjocka, köpte både pizza&kladdkaka ..
sen typ spydde vi efterråt för vi kände oss så feta ...

Prata dessutom med massa randoms i Skype .
Louise data har ju kraschat & hennes Iphone funka skitbra , (y)
Så nu har jag också skaffat Skype (:
Adda: aaliceolssson
om ni vill prata (a)

Det blev dn bästa dagen till den värsta ...
När jag kom hem satt jag seriöst & lipa typ hela tiden...
Fyfan vad hemskt, & dt kommer direkt inte försvinna.

Kommentarer
Postat av: Josefine

"Det blev dn bästa dagen till den värsta ...

När jag kom hem satt jag seriöst & lipa typ hela tiden...

Fyfan vad hemskt, & dt kommer direkt inte försvinna."



vad har hänt alice ? :o (L)

2010-01-24 @ 12:56:55
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0