Sweety (osminkad) child here .

Precis hjälpt ngn med hennes blogg ...
Sorry att det inte blev så jätte bra , men jag är själv inte så bra på bloggar .. hahha (a)

Aja blev iaf att jag 'invigde' ett nytt konstigt program som tydligen va sjukt fräckt (h)

" Greenstreet / Art and Craft "

Aja .. hursom helst .
Vilat upp mig sen gothia .. Vakna vid 1.
Städat & sen suttit vid datorn & försökt göra ditt&datt med den dära bloggsaken.

Så eftersom min stukade högerfot är dubbelt så stor som min vänster fot blire inte att träna ikv..
Men .. jag går dit ign eftersom J O S E F I N E har precis tagit sin navelpiercing, :D
så hon ska inte heller träna så vi kan sitta & cepa tsm (a)

Så idag har jag inget smink lr ngt .
Blir ändå 3 bilder på mej osminkade, eftersom dt är så jag ser ut , ;)



Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

vad söt du är!:D

2010-01-11 @ 20:09:16
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0