Tidig morgon ..

Gick upp tidigt eftersom jag var tvungen att gå till konfirmationen.
Vakna en timma innan jag skulle dit & fick lite panik eftersom jag alltid brukar slöööa somfan när jag fixar mig osv ..

Men Greta är morgonpigg & jag va konstigt nog lite piggare än henne tror jag (a)

Aja .. Åkte till konfirmationen & va där kvart i 11 ..
Kom typ sist av alla & själv så dt va litee pinsamt när jag kom & alla kolla ..
Sen hitta jag Hanna&Maja som satt & vinka ..
några minuter kommer Josefine&Alice som välter ner en blomma .. HAHAHHA (L)

Sen kyrkan som ja tpy somna på (a)

Efter åkte Josefine & Jag hem till mig snacka Skype & Chat Roulete .
Grymt eftblivna killar .. hahaha men fördel för mig at jag kan träna min sugiga engelska :D

Sen åkte vi hem till Josse & cepa hos henne med ..

Har inte vart direkt ngn jobbig dag .. men vissa har vart grymt osociala så dt har vart lite uttråkade då&då  (a)

Vi kolla iaf upp W O W snacket ... HAHAHHAHA sp nu ska vi börja snacka WOW .. Go humor harvi (L)


Sooo retarded fr chatroulete.com
typ .. står & dansar & tar på sitt fett (a)


Dansk ... xd


Alla klicka oss för vi zooma in på josefines öga .. & hon blinka mke mke !
HAHAHHAHAHAHHAH !


Även snygG i 3D (a)


Coola ? (a)

Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHHAHAH jag är efterbliven :o :D <3

2010-02-01 @ 22:07:38
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0