Veckans snackis ...

Måndag eftermiddan blev en gubbe påkörd av tåget & blev väldigt mke snack om det.
Först om att det va någon på Varla Skolan som dött, eftersom Varlas rektor var där.
& sedan gick det ett rykte snabbt om att det va en gammal gubbe (alkolist?) som blivit påkörd..
& sen att det va en 30 årig kille ...
Va en hel del rykten.
Jag m.fl såg när dom plockade upp mannens delar som va i 3 delar, eller ah 4 då ..
Huvudet, överkroppen, benen & fötterna.

bl.a. om hur det gick till .
- Han hoppa från perongen.
- Han halka från perongen.
- han sprang över & halka när tåget kom.
- han sprang över medan hans fru ropa på han från andra sidan att han skulle komma
.

Jag vet inte direkt ... men något av dom 3 sista va det iaf.
Det va iaf att hans fru såg på när han dog.

- Fatta vad hemskt ? ;o


Artikel som jag läste ...

& några bilder jag tog från olyckan ...
lr dt e nt direkt kul att se ?
men kmr smått me bilder ...

Ni andra som vill ha flera får la snacka med mig på msn lr ngt ...
eftersom det bara känns dumt att lägga upp bilder på en tågolycka när ngn gubbsak dog ....


Precis laggt han i en påse typ ..



Blodfläck mitt på spåret från han .. skvätte även in i den tunneln & låg en hel del under spootunann.
Poliserna letade fingrar&tår m.m  i blödhögen...
(Hade även stänkt massa blod på ett par som stogd på perongen där)


Tåget står där uppe i vänstra hörnet, & när poliserna skulle komma &prata med han, var han där&lipa.
Somtur satt det inga passagerare på tåget.
-
Säcken som ligger på spåret är kroppen iaf som låg där ett tag ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bilder där man ser honom? :o

2010-01-21 @ 20:33:20
Postat av: julia

usch!

hemskt..

äckligt oxå.

2010-01-27 @ 21:58:19
URL: http://jjullee.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0