beeebis! ♥

Ni visste väll om att jag var med Greta idag? bada&åkte longboard. Ni får veta mer senare om hur det gick, hur som helst så klämmde hon en finna och det blev tydligen infekterat... riktigt läskit.

på bilden va det inta alls så svullet när jag stack...



Nu på kvällen fick jag ett sms av hennes syster...

''hahaha vet du vad? Jag är påväg in till
akuten för mitt öga har svullnat upp skitmycket,
 sen kan jag heller inte smsa från min mobil,
pussssssssssssssssss /greta

Gissa om jag blir orolig? :O
ringde henne med en gång men då klicka hon :/
fick iallafall tag på henne..


Shit nej stackarn, ska iallafall träffa plutten imorgon så får jag se hur hon mår, vet iaf precis hur det ska vara ifall hon stannar ... ;O

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0