Bilder från gardagen/förregår dagen


Jaa, hahah här kämmer bilderna från gårdagen jag lovade er, eller ska jag säga iförre går dagen eftersom den e över 12 ?
Hursom helst jag säger igår :D


Precis köpt marsmallows (go stavning?) & väntar på bussen.


&lite go dricka (a)


dricka, engångsgrill & marsmallows HHHAHHAHAH ;D


*skratt*


matildaaa :D


josse som letar efter fåglar som parar sig, hahha (a)


helt random, jag letar efter tändare & hanna gör ngn oseriös min :D


'&maja&jag som precis fått igång engångsfrillen & vet nästan hur man gör (a)


&jaa, vi börja grilla utan att vänta in matilda (a)

fast det är inte lätt när dom bara blir brända .. ;O


bilden säger sig självt ...eller ?
aja, en glupsk matilda andra grillar och hanna ler mot kameran :D


när marsmallowasen e slut börjar vi tända på gräs.. gott eller ?


mycket rök ja ..


förpackiningen är ju till för att skläckas med... eller? HAHAHHA


funka inte så bra, så vi släcker den med vatten ist :D


&sen badar vi, jag e sist i för jag e en sån fuktig fotograg.. fast nae
sen kommer alice med hjärnan att sätta den oå självutlösare :D









maja häller läsk i josefines mun,


inte säkert (a)


maja börjar sminka josses ben &fortsätter på mig&hannas sen =)


sen kommer Johan&Axel och leker me oss (a)


jag e duktig på att göra frisyrer .. ah ah lr lr ? ;D NI SKA HÅLLA MED OM DETTA !


bilden säger sig självt, maja e galen :D


johan e cool


hanna&jag hade lust att hoppa in i vassen (a)


och senare följde vi maja hemoch tog bussen hem till mig så sov hanna&josse hos mig ;D
Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder!:)

2010-07-06 @ 02:08:18
URL: http://mittlivsomarjh.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0