Förberedelser.

Härligt, Nu vet jag iaf att alla kan komma förutom 2, mina 2 kusiner.. :(  aja inget dom kan hjälpa eftersom dom inte får ledigt från sina jobb. Synd ;/
Hursomhelst då blir vi 27 personer imorgon inräknat :)

- Hela huset städat (klart)
-
Mat (Håller på)
-
Dricka (Klart)
-Sittplatser - (snart klar antar jag)

uppgifterna m.m är uppdelade, så nu har jag bakat, diskat osv. Är helt säker på att det kommer att vara superroligt.

En av anledingarna till att jag först ville börja konfirmera mig var för att min Brors konfirmandfest va så rolig, fast då var jag bara 12 år.. (:


cookies


meat & chiken .. Lalalalala (a) Ska bli lite plock&ta buffe, bl.a. pasta sallad också :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0